Перейти до змісту

Типові помилки під час реєстрації

Типові помилки під час реєстрації

⚠️ Якщо ім'я було введено вірно, але помилка все ще з'являється, зверніться до адміністрації закладу для оновлення інформації.

Кроки

  1. Якщо з'явилася помилка "Не вдалося знайти користувача з таким іменем", перевірте правильність введення ПІБ.

    Рис. 1. ПІБ користувача вже використовується
    Рис. 1. ПІБ користувача вже використовується

  2. Якщо з'явилася помилка "Ця адреса електронної пошти вже використовується", використайте іншу адресу електронної пошти.

    Рис. 2. Електронна пошта вже використовується
    Рис. 2. Електронна пошта вже використовується

  3. Якщо ви користуєтеся Gmail, можна додати +1 перед символом "@" в адресі для створення іншого облікового запису. Наприклад, замість prosvita@gmail.com використайте prosvita+1@gmail.com.