Створити тест
Last updated
Last updated
Розділ "Тести" дозволяє вчителям створювати, редагувати та керувати тестами.
Щоб створити новий тест, необхідно:
Перейти в розділ "Тести" → "Список тестів" (рис. 1).
У правому верхньому куті натиснути кнопку "Додати".
На сторінці створення тесту (рис. 2) вчителю необхідно:
Вказати назву тесту.
Надати короткий опис (необов’язково).
Вибрати предмет і клас із випадаючих списків.
Обрати тип доступу:
Публічний – тест доступний усім вчителям школи.
Приватний – тест доступний лише вчителю, який його створив.
Налаштувати обмеження за часом:
Якщо обмежень немає, встановити прапорець "Без обмеження".
Якщо обмеження потрібні, зняти прапорець і вказати максимальний час.
Після заповнення параметрів тесту можна переходити до створення питань.
Ввести текст першого питання.
Натиснути "Додати запитання", щоб створити наступне (рис. 5).
Додати зображення або формули (рис. 3).
Вказати кількість балів за питання (можливі дробові значення, наприклад, 0.5 або 1.5 бали).
Вибрати тип відповіді (7 варіантів):
Одна правильна відповідь
Декілька правильних відповідей
Відповідність
Відповідь у вигляді тексту
Точна відповідь
Заповнення пропусків (ввід)
Заповнення пропусків (перетягування)
Якщо питання передбачає декілька варіантів, необхідно:
Натиснути "Додати варіант" для створення додаткової відповіді (рис. 6).
Використати кнопки "зображення" або "формула", щоб додати відповідний елемент.
Видалити зайвий варіант, натиснувши на "смітник".
Позначити правильні відповіді.
При виборі типу "Відповідність" вчителю потрібно задати пари, наприклад, країна та її столиця (рис. 7). ⚠️ Під час проходження тесту порядок варіантів буде перемішаний.
Перевірити правильні відповіді у колонці "Правильна відповідь".
Натиснути кнопку "Зберегти".
Тест з’явиться у розділі "Список тестів" (рис. 8).
Вчитель може дублювати тест, якщо потрібно створити новий на основі існуючого. Щоб це зробити:
Перейти в "Список тестів".
Натиснути "..." біля потрібного тесту.
Вибрати "Дублювати" (рис. 9).
Після цього у списку тестів з’явиться дублікат (рис. 10).