Поширені запитання
Що робити, якщо не надходить лист із кодом для входу або відновлення пароля?¶
Відповідь: Переконайтеся, що правильно вказали адресу електронної пошти, і перевірте «Спам». Якщо лист не надходить — повторіть запит або зверніться до технічної підтримки.
Що робити, якщо платформа під час реєстрації пише "Не знайдено користувача"?¶
Відповідь: Можливо, адміністрація закладу ще не додала вас до системи або дані введено з помилкою. Перевірте правильність вводу прізвища, ім'я та по батькові та зверніться до класного керівника або адміністрації навчального закладу.
Як зареєструватися в Просвіті (повторно)?¶
Відповідь: Зареєструватися повторно неможливо з міркувань безпеки. Якщо акаунт вже існує, скористайтесь входом за кодом або зверніться до класного керівника або адміністрації навчального закладу.
Як додати дитину до свого акаунту?¶
Відповідь: Зайдіть у свій акаунт, відкрийте пункт меню «Діти» і натисніть «Додати». У вікні, що відкрилося необхідно заповнити форму та відправити її. Інструкція до розділу «діти».
Що робити, якщо не можу прикріпити або надіслати домашнє завдання?¶
Відповідь: Спробуйте перезавантажити сторінку або зачекати деякий час та спробувати повторно завантажити завдання.
Чому домашні завдання моїх учнів надходять іншому вчителю?¶
Відповідь: Найімовірніша причина - завдання було задано з іншого акаунту. Завантажувати завдання має саме той вчитель, який буде його перевіряти.
Що робити, якщо класний керівник не бачить вкладку "Мій клас"?¶
Відповідь: Перевірте, чи призначено вчителя класним керівником на платформі («Налаштування» → «Навчальні класи»).