Перейти до змісту

Поширені запитання

Що робити, якщо не надходить лист із кодом для входу або відновлення пароля?

Відповідь: Переконайтеся, що правильно вказали адресу електронної пошти, і перевірте «Спам». Якщо лист не надходить — повторіть запит або зверніться до технічної підтримки.

Що робити, якщо платформа під час реєстрації пише "Не знайдено користувача"?

Відповідь: Можливо, адміністрація закладу ще не додала вас до системи або дані введено з помилкою. Перевірте правильність вводу прізвища, ім'я та по батькові та зверніться до класного керівника або адміністрації навчального закладу.

Як зареєструватися в Просвіті (повторно)?

Відповідь: Зареєструватися повторно неможливо з міркувань безпеки. Якщо акаунт вже існує, скористайтесь входом за кодом або зверніться до класного керівника або адміністрації навчального закладу.

Як додати дитину до свого акаунту?

Відповідь: Зайдіть у свій акаунт, відкрийте пункт меню «Діти» і натисніть «Додати». У вікні, що відкрилося необхідно заповнити форму та відправити її. Інструкція до розділу «діти».

Що робити, якщо не можу прикріпити або надіслати домашнє завдання?

Відповідь: Спробуйте перезавантажити сторінку або зачекати деякий час та спробувати повторно завантажити завдання.

Чому домашні завдання моїх учнів надходять іншому вчителю?

Відповідь: Найімовірніша причина - завдання було задано з іншого акаунту. Завантажувати завдання має саме той вчитель, який буде його перевіряти.

Що робити, якщо класний керівник не бачить вкладку "Мій клас"?

Відповідь: Перевірте, чи призначено вчителя класним керівником на платформі («Налаштування» → «Навчальні класи»).