Перейти до змісту

Налаштування синхронізації з AIKOM

Налаштування синхронізації з AIKOM

⚠️ Для виконання налаштувань синхронізації з AIKOM, необхідно мати роль Адміністратора.

⚠️ Для налаштування синхронізації з платформою через Ваш обліковий запис на AIKOM рекомендуємо ознайомитись з інструкцією для користувачів "Підключення ОІС" від платформи AIKOM за посиланням: https://megasupport.notion.site/1b003ffe38fa4040bbeeb41e4d6fcfc3

Кроки

  1. Увійдіть у розділ Налаштування в головному меню та натисніть на вкладку Модулі робочого простору. Рис. 1. Вкладка "Модулі робочого простору"
    Рис. 1. Вкладка "Модулі робочого простору"*

  2. Переконайтеся, що модуль AIKOM активовано і біля нього стоїть зелена галочка під стовбчиком "Активний".

  3. Далі перейдіть у вкладку Сервіси в розділі Налаштування в головному меню. Рис. 2. Вкладка "Сервіси"
    Рис. 2. Вкладка "Сервіси"*
  4. Переконайтеся, що відображається рядок з сервісом AIKOM. Натисніть кнопку "Редагувати".
  5. Вкажіть логін та пароль від облікового запису Вашого навчального закладу на платформі AIKOM. Рис. 3. Внести логін та пароль від облікового запису на AIKOM
    Рис. 3. Внести логін та пароль від облікового запису на AIKOM*
  6. Натисніть "Зберегти".
  7. Перейдіть у вкладку AIKOM—>Синхронізація в головному меню платформи. Рис. 4. Вкладка AIKOM в головному меню
    Рис. 4. Вкладка AIKOM в головному меню*
  8. Натисніть кнопку Додати вище справа.
  9. Оберіть Тип розділів для синхронізації. Рис. 5. Фільтр розділів для синхронізації з AIKOM
    Рис. 5. Фільтр розділів для синхронізації з AIKOM*
  10. Оберіть Навчальні періоди для синхронізації. Рис. 6. Фільтр навчальних періодів для синхронізації з AIKOM
    Рис. 6. Фільтр навчальних періодів для синхронізації з AIKOM*
  11. Натисніть "Зберегти".