Налаштування синхронізації з AIKOM
Налаштування синхронізації з AIKOM¶
⚠️ Для виконання налаштувань синхронізації з AIKOM, необхідно мати роль Адміністратора.
⚠️ Для налаштування синхронізації з платформою через Ваш обліковий запис на AIKOM рекомендуємо ознайомитись з інструкцією для користувачів "Підключення ОІС" від платформи AIKOM за посиланням: https://megasupport.notion.site/1b003ffe38fa4040bbeeb41e4d6fcfc3
Кроки¶
-
Увійдіть у розділ Налаштування в головному меню та натисніть на вкладку Модулі робочого простору.

Рис. 1. Вкладка "Модулі робочого простору"* -
Переконайтеся, що модуль AIKOM активовано і біля нього стоїть зелена галочка під стовбчиком "Активний".
- Далі перейдіть у вкладку Сервіси в розділі Налаштування в головному меню.

Рис. 2. Вкладка "Сервіси"* - Переконайтеся, що відображається рядок з сервісом AIKOM. Натисніть кнопку "Редагувати".
- Вкажіть логін та пароль від облікового запису Вашого навчального закладу на платформі AIKOM.

Рис. 3. Внести логін та пароль від облікового запису на AIKOM* - Натисніть "Зберегти".
- Перейдіть у вкладку AIKOM—>Синхронізація в головному меню платформи.

Рис. 4. Вкладка AIKOM в головному меню* - Натисніть кнопку Додати вище справа.
- Оберіть Тип розділів для синхронізації.

Рис. 5. Фільтр розділів для синхронізації з AIKOM* - Оберіть Навчальні періоди для синхронізації.

Рис. 6. Фільтр навчальних періодів для синхронізації з AIKOM* - Натисніть "Зберегти".